Ezt a kérdést Péterffy Borcsa tette fel szombaton este a FeZen-ben, ott volt lemezbemutató koncertjük ugyanis. Az Esti Kornél izzította a népet, baromi jól, azt is mondhatnám, hogy ha nem lennék tősgyökeres és elkötelezett hetero, magam is bemelegedtem volna, főképp, hogy láttam az egyik munkatársnőmet egy tuti szőkére nyomulni, ami legalábbis kérdéseket vet fel, de ezt majd mi ketten elintézzük a munkahelyen.

Borcsika amúgy igen jó volt. Gondolkodtam, mikor tegyem fel a kezem, mikor azt kérdezte: van itt valaki, aki az idén már szexelt? Aki már egynél többször szexelt? Aki minden héten/napon szexelt? Végül úgy szólt a kérdés, hogy most az tegye fel a kis kezét, aki 2010-ben még nem... Egyetlen leányzó kacsóját láttam felemelkedni, szegény...

Nem tudom, szerintem ha tudja az ember, hogy egész évben azt fogja csinálni, amit újévkor, akkor direkt ráhajt a témára, csakhogy jól alakuljon az a fránya év. Én nem panaszkodom, a mosógépen fekvéstől még mindig be van állva a derekam...

A bejegyzés trackback címe:

https://morca.blog.hu/api/trackback/id/tr151683656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása